OUR FRIENDSHIP

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, September 21, 2011

ahhhh...nafas baru

haip hello semua. assalamualaikum yaa :)

huh, dah lama rasanya tak bukak blog kelas ni. sawang pun dah macam rumah hantu je aku tengok. seram ni. ohok! ohok! haiseh. alergic habuk plak aku ni. hehe. so, dengan kerajinan tahap dewa, aku kemas laa blog kita ni. aku beli furniture baru. korang suka tak? kalau tak suke, boley laa korang beli baru ea. hehehe :P

memandangkan aku tengah malas nak study and mood nak bukak buku pun macam haram jadah je. so, aku merajinkan diri bukak blog ni. siap salah send msj lagi. nak tanya hana emel n password blog tapi terhantar kat adik dy plak. hahaha =.='

okay, aku tawu sekarang ni budak budak kita tengah sebuk nak menghadap final kan? esspecially budak uitm whole malaysia. final sampai 9 oktober kan. tapi aku last paper 7 oktober. paper maths. doakan taw.

untuk semua yang amek exam, ALL THE BEST!!! tak kesah laa korang kat mana sekali pun. buat elok elok taw.


by the way, nak bagi tawu something ni. aku rindu korang laa!!!! seriously. jumpe jom!!! nak gadoh ramai ramai lagi. nak jadi yang macam dulu dulu. tak kesah ape orang cakap pasal kita. kan? kan? ='( waaaaa



rindu!!!!

okay laa. i have to go right now. ada masa aku update lagi okay. memandangkan korang semua busy sekarang kan. tata semua! bubye!!! take care taw. jangan pernah lupa aku.. =)

I MISS YOU ALL
tc.lya

No comments:

Post a Comment