OUR FRIENDSHIP

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, March 7, 2011

mana g???

korg mana korg semua g???semua da busy n bawak hal masing2 kan...rindu la kat korg..lately ni aku sedih da lama tak gelak cam dulu....aku perlukan korg semua la...tapi aku tahu tak kan terjadi semua da bawak hal masing2 kan...korg doakan aku tok esok eh???aku JPJ esok untok kali ke2...hahaha...aku cantik sgt tu jpj tu tak nak lpaskan aku...hahaha.pliz sgt2 doakan aku klo korg doakan aku kita semua semua akan dapat straight A+....amin!!!!tak byk sgt la cte aku dok umah besarkan lg badan jgn terkejot jumpa aku nant eh??hahaha...aku tak keje pon cam korg keje semua blik malam my mom tak bg la...so sapa da keje topupkan aku tau..sedekah tu kan bek...hehe..k la nant kita berjumpa lg eh???korg update la blog ni jgn biarkan dia terbengkalai tak da penghuni,ni je penghubung kita semua..ingat la saat2 kita bersama k..manis ssgt memori tu...

di sini jua memori tercipta 
walau seketika terjalin kasih kita
mungkin di sini kita kan terpisah
kenangan bersama 
tiada ku lupa..

yg terpahit jua termanis 
semuanya bgku terindah ku ingati
buat selama2nya....

i luv u newtonatorz
doakan jpj aku tau!!!!!!!!!!!


from >> the cute gurl (syera)




2 comments:

  1. syera,,,
    kalo ye pon PASS jpj,,,
    x yah jdik biol cmpi tulis cute gorl kot...
    hahaha...
    ko lom pas jpj lg,,,
    x cute lg...
    hahaha...

    ReplyDelete
  2. macam bangng ar ko golek...hahaha

    ReplyDelete