OUR FRIENDSHIP

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, January 11, 2011

si comel sudah mula menulis..haha

WEH KORG AKU BG MASA 2 ARI UNTUK EDIT GAMBAR TEPI2 NIE,,LGSG TAK DA GAMBAR AKU!!!!KLO TAK AKU AKAN WAT KEPUTUSAN MUKTAMAD....HAHAHA.....

hai ayang2 semua..u miss me???i dont miss u all.haha..aku sedih tau aku slalu sarapan magie tp tak selera sebab tak da org makan ngan aku...dulu aku slalu curik dj punya..DEEJAY slalu bg aku magie dia mintak maap kat aku pon bg magie..hahahaha...pastu DAYAH slalu mintak magie ktorg...pastu aku stay up ngan UMIE,HANA n ABIE pon makan magie..tp DIELA tak suka magie kuah...klo terdesak aku ngan dj terpaksa mintak magie AFFY..haha..pastu YAN ngan AMAL akan datg dorm11 nak air panas...kita rindu ayng smua... :)



yey ada gambar kita..hahaha


aku bek ati tau masuk kan jugak gambar korg....hehe


doakan kami bahagia...hahaha



ps/: kader sampaikan salam kat korg semua..dia kata rindu korg nanti jgn sombong2 n cntct la dia...hehehe








No comments:

Post a Comment